23:e juli - hmmm...


... Bidar min tid innan jag skall kunna åka hem från jobbet med gott samvete...

Fötterna värker och sömnnivån ligger långt under vad den ska. Tänkte gå och lägga mig tidigt igår men så hade Mathilda kommit hem från Italien och det ville jag ju höra om och så joinade Totte och Jesper och då blev det snack och filmtittande och plötsligt var klockan tio över ett :S. Härligt när man ska upp klockan fem. Men fyra timmars sömn får duga, det var mysigt med lite "filmkväll" mitt i veckan och att träffa folk :).

När man jobbar känner man sig på något vis isolerad från omgivningen. Man har inget liv, för man har inte tid. Egentligen i alla fall. Jag försöker ändra på allt det där gen

Kommentarer
Postat av: lisa

vad är det du jobbar med egentligen? ><

2008-07-23 @ 16:27:38
URL: http://radiovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0