11:e mars - Premiär!


Japp, idag hade vi premiär med musikalen, och det gick jättebra :D. åååh, vad jag älskar att hålla på med det här, helt underbart.

Förra veckan hade vi repvecka, det var också hur roligt som helst, trots att det var åtta till halv fem varje vardag och nio till fem på lördag och söndag. Mådde inte bra på söndagen då jag varit ute på fredag kväll, sedan haft musikalrep hela lördag och sen fars 50-årskalas på lördagkväll och så musikalrep på söndagen.
Men allt har helt klart varit värt det! Det kommer bli så sorgligt när det tar slut!

Men för att fira avslutet ska vi på torsdag äta middag på resturang, sen blir det eventuellt Sticky, jag vet inte vad vi kommer överränns om där riktigt, men roligt ska det bli i alla fall!

Och det går så bra allting med musikalen nu, det flyter på och vi får jättebra respons :D. Det här är lätt det roligaste vi gjort på hela skoltiden och detta kommer jag verkligen alltid att minnas med nostalgi i hjärtat! Ska bli underbart att få det inspelat på dvd-skiva också, hoppas de spelar in på en av de bästa föreställningarna bara!

Sist men inte minst skall jag självklart nämna att Danne har fyllt 19 idag, så grattis till honom :).



Det fick bli en bild på Daniel eftersom jag inte har några bra från musikalen :). (Fin min han gör va? :P)

Om någon okänd människa som bor i närheten av Göteborg hinner läsa detta innan torsdag kväll, så passa på att gå in på www.gudmodern.se ! Då har ni möjlighet att se en riktigt bra musikal för bara 30 kronor om du är under 20, annars 50 kronor :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0