29:e mars - Mycket på gång


Idag fyller Bullen 19 år! Grattis!

Själv har jag varit på jobbmässa idag och försökt hitta något spännande att göra i höst. Hittat mycket spännande faktiskt, återstår bara att se om jag får något på det. Vi får väl se.

Sen har jag dans idag, det är alltid trevligt. Ska dansa en och en halv timma numera, istället för bara en timma, menmen, det blir nog bra hoppas vi. Min korkade bror har dock lånat min hatt utan att fråga, så nu har jag inte den som jag egentligen måste ha när jag dansar, annars blir läraren mycket missnöjd. Åh, trött jag blir på honom!

Annars sitter jag bara här och lyssnar på lite Silverchair, som jag inte lyssnat på nu på ett halvår ungefär... Underbart när man upptäcker de låtarna igen, de är så sjukt bra! Ännu ett band som jag alltid kommer att älska :D! Riktigt, riktigt, riktigt bra australiensare!

Men nu är det snart dags att grabba paraplyet och bege sig.
Och jag försöka komma ihåg att göra mitt jäkla biologiarbete också, pinsamt om jag kommer dit på tisdag efter att inte ha varit där på evigheter och sen inte gjort den enda uppgift jag haft under denna långa tidsperiod.

*Lägga-in-bild-funktionen tycks inte fungera. Ovanligt. Skräpdator*


"And love me for my mind, cause I'm a dangerous heart, when I've got time to kill, I'm coming back for you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0