7:e maj - Inte en enda IG-varning


Jag är ganska nöjd.

Mindre än en vecka kvar till Budapest, varmt väder och vacker natur utanför :D. Dessutom har mitt halsonda nästan lyckats försvinna och så har jag skrivit klart en ny låt nu :). Detta är faktiskt en av de första låtar jag skrivit som jag varit riktigt, riktigt nöjd med.

Så nu ska det bara bli av att jag köper lite inspelningsutrustning så jag kan få in allt jag skriver på datorn också. Detta har jag planerat länge, men det har aldrig riktigt känts som rätt tillfälle. Nu däremot, när jag får in 7000 på restskatt, tar studenten samt får studiebidrag och fyller år i maj månad så börjar det kännas mer som rätt läge ^^. Dessutom kommer jag ju jobba hela juli, så jag kommer ju inte stå utan pengar efter sommaren heller :).

För övrigt måste jag bara lägga in ett urdrag av en tämligen IQ-befriad konversation som jag och Bullen råkade snappa upp vid Lunds station:
En tjej (ca fjorton år) utbrister förfärat: "VA?! Har du inte EN ENDA IG-varning?!" Den andra skakar lite på huvudet och rycker urskuldrande på axlarna.
Samma tjej som förut: "Men va? Du suger ju mer än jag gör på lektionerna!"

ALLA i tågkupén vänder bort sina huvuden och har svårt att hålla sig för skratt.

Kommentarer
Postat av: Anton

härligt med retaderade fjortisar :)

2008-05-08 @ 14:31:52
Postat av: Karin

haha tack. Men sakta i backarna säger jag bara hahaha

2008-05-09 @ 11:34:24
URL: http://kaorins.blogg.se
Postat av: Remina

Ja, det är precis det jag menar! :O

2008-05-09 @ 14:26:23
URL: http://remini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0