22:e november

Uuuh... har någon dunkat på mig med en tegelsten?

Om inte annat så förtjänar jag det. Bara för att det är billigt behöver man ju inte sätta i sig hur mycket som helst :P. Men you know me. Once you pop you can't stop :P.

Jaja, inga större olyckor eller pinsamheter, så för all del. Kvällen avslutades efter mycket dansande på trägårn med att vi köpte lite mat, jag och Ellen en varsin pommes frites á la 30:- styck (men väl värt pengarna), sprang till spårvagnen, missade den, sprang till tåget, hörde någon få en utskällning i telefon, gick hem till mig och släckte lampan vid tio i fyra.

Elva gick vi upp och åt frukost, kvart över ett skjutsade vi hem Ellen och åkte till Ikea. Vid två smög bakfyllan sig på och nu är klockan kvart över fyra och det börjar bli mörkt.

Det blir ENBART deg idag. Leva i mysbyxorna, äta lite god mat, se The Game på tv klockan nio (grym film, se den). Och ja, där har ni nog min lördagskväll :).

Kommentarer
Postat av: Remina

Kvällen ser exakt ut så för mig med ;)

2008-11-22 @ 18:42:14
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Lola

hahaha illa med bakfylla allstå:P Men antagligen förtjänar du det;) RÅDJUR ÄR SKITLÄSKIGA. Japp vi har snö här, så att det täcker gräsmattorna tom, så idag har jag varit ute och haft min halkkörning nr 2:P

2008-11-23 @ 16:48:48
URL: http://matildawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0