29:e november

Nu är Matilda och Bullen i Hemsedal!

Bullen kommer ju hem några veckor till, men Matilda däremot ska vara där nu tills säsongen är över!
Jag blir också grymt sugen själv på att bara få komma iväg till Alperna, det är ju mindre än två veckor kvar nu! Vad nervös jag kommer vara strax innan alltså! Sen är det bara att hoppas på att man får vidare anställning också...

Igår bowlade vi. Bowling är inte min grej, det är bara att konstatera... men banan var faktiskt lite skev också. Det var roligt i alla fall. Sen blev det pokerkväll hos Totte. Det är så roligt när Adde kommer hem, det är precis som att han aldrig varit borta :D! Jätteroligt att träffa honom igen iaf. Tyvärr åkte jag ut på Tottes obeskrivliga tur, annars hade jag bannemig vunnit! Men tredje bäst är inte fy skam det heller :).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den förtjänade verkligen att dö! Den hade ingen rätt att krypa i min säng och vara äcklig! Nästan stolt att jag klarade att ta bort den själv^^



Jepp, det är rätt skönt ibland... Göra vad man vill i sin ensamhet typ! Boken är jättebra, jag släckte nog vid två...



Hemsedal och Alperna... Det är inte dåligt det! Hoppas att det blir grymt!

2008-11-29 @ 12:51:51
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0