30:e november

Typiskt, skulle ju kolla på luciagrej i Nordstan idag! Men så vaknade man sent och var inte hundraprocentigt pigg, så njä, nu blev det inte så...

Hade grym dag igår! Träffade Mathilda inne i stan och övningskörde lite runt Hisingen. Sedan körde vi hem till mig, kalasade på lite ischoklad och åkte sen tillbaka in till stan för att träffa Adde och Jeppson. Vi fyra letade upp ett internetcafé där vi väntade ett tag på att ett stort gäng 14-15 åringar som redan suttit där i ungefär fem timmar tydligen, skulle gå. Till slut fick vi tag i fyra datorer och körde Battlefield 2, jag och Adde mot Mathilda och Jesper. Det var sjukt roligt :D.

Senare åkte jag och Mathilda hem till mig igen, åt en god måltid bestående av lax, potatismos och sallad och sedan lite fika efteråt. Därefter åkte vi in till Elite hotell inne i stan där vi bjöds på vin, champagne och cider av Alexandras vänner då hon nyss fyllt år. När vi varit där ett tag drog vi till Chez för att träffa Adde, Jeppson, Daniel och Johan Sjöberg. Jag är inget större fan av Chez, framförallt inte nuförtiden, men igår var det verkligen grymt!

Plötsligt bestämde vi oss för att skapa ett dansgolv, trots att det egentligen inte finns något, så vi sköt in borden till kanterna och stod mitt på golvet och dansade. Inga problem eftersom Chez ändå spelar hög dansmusik trots bristen på dansgolv. Efter ett tag började även andra Chezgäster hänga på dansen och till slut var vi ett helt litet gäng. Vi dansade tills de andra skulle vidare och klockan var kvart över ett. Då drog jag och Mathilda hem för jag har dans idag och Mathilda skulle till kyrkan.

Trots allt är det ju första advent idag! Trots att jag inte är kristen hade det faktiskt varit mysigt att gå till kyrkan idag, lyssna på lite julsånger och "sagor" och se när de tänder första ljuset och sånt. Det är mysigt ^^. Men istället blir det dans, lite BF2 förhoppningsvis och lussekattsbak hemma hos pappa :). Så det ska nog bli trevligt ändå :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0