15:e oktober - pladder


Idag har jag tagit första steget - jag har ansökt till högskolan. Jag har ansökt för att läsa biologi våren 2009. Men först måste jag läsa in det jävla kemi och fysik B. Nåja, jag gör det hellre hemma än med någon mossig lärare som inte kan uttrycka sig så man förstår. Jag har litteraturen hemma, bara att börja läsa och sen göra ett prov. Lycka till till mig.

Jag gjorde förresten ett gratistest på körkortsteorin. Två poäng från godkänt... Lite till måste jag allt läsa. Men det borde inte vara något problem. Jag fattar dock inte hur det kan vara väsentligt för mig att veta hur många som dog i trafikolyckor förra året. Gör det mig till en bättre bilförare?

Kommentarer
Postat av: Sandray

Ja lycka till till dig =)



Njae det gör dig inte till bättre bilförare av att veta några siffror men däremot om du för höra och lära dig den skrämmande höga siffran kommer det förhoppningsvis ge dig respekt för trafiken och göra så att du har bättre uppsyn för att inte riskera att vara med om en själv.

(jag har jobbat på trafikskola)



VIsst är det synd att killar inte är så romantiska. Jag blir så himla trött på killar. Asså dom får fortf vara lite tykna som dom kan vara det är oftast bara sexigt. men romantik måste ändå finnas där... suck

2008-10-16 @ 10:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0