22:a oktober


Vilken dag jag hade i måndags alltså... Kliver på spårvagnen på väg till jobbet, nästa hållplats går det på tre kontrollanter. Jag har självklart inget kort med mig och har inte tänkt på att ha en sms-biljett i beredskap. Jag försöker ge dem felaktigt personnummer men det gick ju inget vidare, gjorde dem bara ännu argare :P. Menmen, böter på 1200 :- fick jag iaf. Inget jag har lust eller råd att betala, så med lite list lyckades jag ta mig ur det hela och endast betala 50 :-. *puh*!
Senare på dagen skall jag ta ut pengar genom en bankomat och självklart sväljer den mitt kort. jaja, jag behövde ändå ett nytt... 
 
Apropå något helt annat har jag blivit antagen till en reseledarkurs i Bad Gastein-Österrike-Alperna! Sjukt roligt ska det bli, åker 12:e december. Jag har också bokat uppkörningen nu - så nu är det bara att hålla tummarna och köra så mycket jag kan. Försöker repa in alla låtarna vi ska spela på spelningen på lördag. Det är inte helt lätt dock, det är ju några stycken.
Fy fan alltså... spela från halv tio till när det nu blir, men inte tidigare än tolv iaf. Tungt är det :P. Jag älskar att spela, men ja, det är ju ganska långt att sätta ihop ett helt program på ca tre timmar...
 

Kommentarer
Postat av: Remina

Haha! Hur fan lyckades du med att bara betala 50 spänn? :O (förvånad!) Vad kul att allt går bra annars.. Körkort, reseledarutbildning, med bandet. Hoppas ni fixar att sätta ihop ett 3-timmarprogram bara! :D Kram

2008-10-25 @ 10:11:16
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Sandra

Utlottning av 1 bloggdesign i min blogg!

Allt du behöver göra för att tävla är att lämna en kommentar.



Vinnaren dras 19:00 ikväll.

2008-11-01 @ 17:08:03
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0