31:e oktober


Inget verkar riktigt vilja fungera just nu.   

Först har vi ju hela förra veckan som var sisådär. Först tagen av kontrollanter på måndagen, börja ny penicillinkur på onsdagen så att man blev helt fucked up i huvet, spelningen som a-lagarna pajade efter MÅNGA timmar av rep och en söndag som lämnade en del övrigt att önska.

Både denna veckan och förra hade dock små ljusglimtar som att Matilda var och hälsade på från Lund två gånger och roligt skvaller från Bullen, Jesper, Filip och Jonas. Men förutom det har denna veckan mest varit dryg med en hel del retsamma incidenter. Igår när jag cyklade hem från jobbet var jag dessutom tjugo centimeter ifrån att bli påkörd av bussjäveln som uppenbarligen missat att jag hade grönt ljus och om det så hade varit ett obevakat övergångsställe hade jag ändå haft företräde. Trots det var det jag som kände mig dum när jag hastigt cyklade därifrån tills jag tänkte över det hela lite.

Sedan skulle vi ut igår också - Stickytorsdag. Först satt vi hos Filip vilket var väldigt trevligt :). Sen skulle vi ta oss till Sticky, kommer dit elva/tjugo över elva och då är det FORTFARANDE lång kö. Så man kunde ju bara ana hur stört mycket folk det skulle vara inne. Jag, Filip och Jonas stack till Babar istället för att hälsa på lall som jobbade. Det var också trevligt, sen skulle vi köpa en pommes frites på BK, och SJÄLVKLART kommer det in några idioter som ska bråka.

Helt oprovocerat börjar de bråka och knuffa på killarna som står bakom oss i kön och knuffar då dessutom in dem i mig ett flertal gånger. Jonas och Filip säger åt dem att de får lägga av, då börjar idioterna såklart bråka med dem också.
Efter att ha bråkat med typ alla i hela kön ska de till att gå då en kille knuffar en av de som bråkat så att han ramlar ganska hårt mot trappan.
Hans kompis blir vansinnig och tror att det var Filip som knuffat honom, så han ger honom världens örfil i ansiktet. Då vill de anställda på BK slänga ut BÅDE de som bråkar och Filip, som inte ens gjort något så att de kan bråka utanför.
Det löste sig utan alltför stora tråkigheter till slut dock - men ändå störigt!

Sen tog jag en taxi hem för 180 :-. Tack för den.

Kommentarer
Postat av: Remina

Vilka jävla fittiga idioter!!! Åh...

2008-11-01 @ 17:00:06
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Sandra

Utlottning av 1 bloggdesign i min blogg!

Allt du behöver göra för att tävla är att lämna en kommentar.



Vinnaren dras 19:00 ikväll.

2008-11-01 @ 17:07:15
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha oh no..fan vad illa morsing

2008-11-03 @ 14:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0