30:e september - Oktober?


Jag vågar inte skriva för mycket här om vad som händer i mitt liv just nu. Allt är för osäkert hela tiden. Så fort jag verkligen tror att något ska bli, så blir det inte så. Låter säkert dumt, jag vet, men för mig känns det som att det betyder otur att tro att något skall bli av.
Därför säger jag att jag kanske ligger ganska bra till för att åka till Nya Zeeland i januari, men få inga galna idéer om att något är spikat... Hade varit grymt roligt dock. Samt lite ångestfyllt, men häftigt. En upplevelse utöver det vanliga.
Sen har jag kanske fått jobb på en lunchrestaurang, men det är iförsig ganska spikat. Men jag vill inte anta något.

Jag HAR däremot gjort halkan och klarat den. Det var roligt. Så nu är jag KANSKE snart redo för uppkörning.
Jag HAR börjat i en studiecirkel - en teatergrupp. Det är jag och en tjej till som är i ungefär samma ålder. Resten är ca 7 år äldre och uppåt.
I övermorgon kommer mormor och Emma och hälsar på, det ska bli mysigt :D.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0