25:e april


Här står jag nu i en butik i Burlöv Center, som ligger strax utanför Malmö. Just nu går tiden inte så fort, men det är ändå ett tämligen trevligt jobb måste jag säga. Inte mycket folk i butiken just för tillfället dock.

Pratade med Johan på Skype igår, så nu känns allting plötsligt lite bättre. En hel vecka var det sedan han åkte iväg från mig, och den där allra värsta abstinensen har börjat släppa. Dessutom vet jag nu att Skype fungerar som det ska och hoppas att vi kommer få en del kvällar i veckan att kunna prata med varandra på.
Och så känns det lite hoppfullt att få ner pappa dit i vår/försommaren, så kanske kan vi ses snart ändå :D.
Idag är det för övrigt hans födelsedag också. Så ett grattis till min älskling får jag ju slänga in i bloggen.

Imorgon har jag dansuppvisning! Just nu längtar jag mest till att den här dagen skall ta slut... Många timmar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0