6:e april


Underbart, det är varmt och det är soligt. Fortsätt så - tack!

Brist på uppdatering kan härledas till att Johan precis har varit här i en vecka. Hans ursprungsplan var att bara stanna mellan söndag och torsdag, men jag tror min olyckliga min kanske bidrog till att han stannade nästan lika många dagar till. Vilket jag var tacksam för :).

Med tanke på att min kära snart ska åka ner till Bad Gastein och bli kvar där i ett par månader ville jag inte gärna slänga min tid på att sitta vid datorn och blogga eller liknande.
Saker som hänt:


* Jag har insett att jobbet som medlemsvärvare kan jag nog bara slänga åt skogen. Jag STÅR BARA INTE UT!! Uppenbarligen är jag väl inte så tuff som jag tror. Men verkligen, ni som inte har testat på det, har inget att säga på denna punkt.

* Bullen fyllde år också! Det firades med en mysig fest med roligt folk och som vanligt drack jag nog bara liiite för mycket. Men vafan, det var ju trots allt en tjugoårs-fest!

* Såg Porthälla-treornas musikal. Min uppriktiga åsikt är: De är bättre än oss musikaliskt. Men vår story var bättre :). Kanske är jag partisk dock.

* I lördags blev det TP, pajätande och lite öldrickande hemma hos mig. Det var roligt, pajen var god, det är väldigt svårt att spela TP på tolv pers!

I övrigt har veckan mest bestått av mys, promenader i vårvädret, goda måltider, film och att vara på stan. Johan fortsätter också att uppdatera min garderob med målet att den bara ska innehålla kläder utan hål i en dag. Så söt!
Han tyckte verkligen om t-shirten jag köpte till honom i London, och den passade honom perfekt. Då blev jag glad :D!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Psykologi är det jag läser nu, 30 hp på GU. Intressant, men en del och göra och högt tempo. Dock träffar man en massa roligt folk, så det väger upp det hela :)

2009-04-07 @ 17:40:16
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Lif!

Det är svårt med kläder utan hål!

Kommer ihåg när man var lite yngre och det liksom var något sorts statement att ha kläder med hål i, liksom "Tja, jag är arg, pubertal och provokativ och bryr mig inte om vad ni tycker!"



Nu när man växt upp lite är det inte riktigt lika kul... ;P

2009-04-08 @ 15:54:00
URL: http://smurvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0