Drömmar


God morgon!


Inatt drömde jag underligaste drömmen på länge. Naturligtvis var du med. Jag drömde både att vi försökte vara tillsammans igen, trots allt du gjorde. Det fungerade mycket dåligt, vilket jag inte tror annat än att det skulle göra. Men jag fick någon form av förklaring från dig, vilket kändes bra. Underligt. Jag undrar just om du någonsin drömmer om mig?

Sen drömde jag att jag var med i typ Big Brother eller något dylikt. Och man skulle rösta ut, och en tjej blev så upprörd. Men jag refererade till Reseledarkursen och sa att även fast vi bara umgicks en vecka så hade vi fortfarande kontakt med varandra. Vilket ju inte är helt sant, men jag kan ha kontakt med vem jag vill av dem om det är så :). Det är ganska trevligt ändå.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0