Nervös?

Okej, nu vet jag varför man inte ser folk som står på gräsmattan och gör yoga!
Jag kom ut och hade inte hållit på så väldigt länge innan det brände till på min arm. Och jag vet inte om det var någon slags tistel, eller brännässla, humla eller geting, men ont gjorde det i alla fall! Så jag fick avsluta och fick ett stort rött märke på min arm. Typiskt!

Och imorgon har jag intervju! Jag har nästan aldrig varit på intervju tidigare, eller, när jag har varit någonstans så har det redan varit ganska självklart att jag skulle få jobbet. Och nu vet jag inget. Och jag vet inte hur jag ska beté mig eller vilka frågor de tänker ställa eller någonting. Men jag är inte typen som blir särskilt nervös i förväg, det brukar komma när jag väl är där.

Mest är jag orolig för att de ska ställa någon fråga och så börjar jag prata som vanligt och bara babblar på, som jag kan göra ibland. Och plötsligt inser jag att jag har sagt för mycket och så förlorar jag jobbet på grund av det! Men varför ta ut det i förväg? Jag får helt enkelt tänka på att ha 100 % fokus och inte sväva iväg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0