Torsdag

Torsdag. Nu är den här!

Jag har suttit och övervägt hur jag ska göra bäst intryck. Hur vill de att man ska se ut? Det fanns antingen lite business-woman stuket, eller en lite mer ledig stil. Och jag valde den lite mer lediga. Jag tror att går man in där och ser för mycket ut lär de undra vad i all världen jag tror att det är för jobb jag ska ha egentligen.
Så jag har bestämt mig och det känns ganska bra.

Jag undrar just hur lång tid det kommer dröja innan jag får veta hur det gått också? Det kommer nog vara det värsta, att vänta på svar!
Men nu återstår endast att alla håller tummarna för mig och att hoppas på det bästa :).

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Vet inte om min andra kommentar kom fram.. Men jag hoppas iaf att du får jobbet, ska hålla tummarna!



sv: Visst måste världens befolkning vara ynkligt liten om de 100 läsare jag har per dag skulle vara hela världen ^^

2009-08-20 @ 14:12:36
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0