Planering


Ännu en regnig morgon här i Göteborg, där solen vädigt sällan skiner.

Men idag blir nog en trevlig dag tror jag. Tänkte skicka in mitt cv till lite fler ställen och börja titta på möjligheten att åka till Norge och jobba. Du som var så inne på att du ville jobba ihop massa pengar och sedan kunna backpacka i Asien. Jag föreslog att vi kunde åka till Norge och jobba, men det var absolut inte aktuellt. Mina idéer var visst aldrig bra, eller hur?
Nåväl. Nu är jag ju trots allt fri att göra precis som jag vill. För skillnaden mellan dig och mig är att jag alltid tänkte på dig och inkluderade dig i mina planer. Medan du gjorde vad du ville utan att tänka på mig alls.

I fortsättningen ska jag försöka se upp med de där varningstecknen. Jag såg dem ju egentligen så tydligt, men jag var så kär i dig att jag bara ignorerade dem. Säga vad man vill, men du har verkligen lärt mig mycket. Och jag ångrar inte vårt förhållande, vad det än kan låta som.

Hursomhelst, senare ikväll ska jag och Bullen på salsakurs, som är gratis såhär på Kulturkalaset. Det ser jag verkligen fram emot också! Har ingen aning om vad man ska klä sig i bara... träningskläder eller uppklätt? Jag får fråga Bullen vad han ska ha :).

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad roligt det låter! Jag gillar att dansa, men är rätt kass på det^^ Jag tycker inte att det var så mycket speciellt i år på kalaset. Kan tänka mig att se Detektivbyrån i morgon och Hello Saferide på torsdag, fast då jobbar jag ju såklart.

Ja, Henrik kommer hem i helgen! =D Antar att han kommer sent på torsdag kväll, men jag jobbar natt, olägligt som vanligt, men jag åker upp direkt på fredag morgon. Dit är det iallafall inte långt att åka!

2009-08-11 @ 19:00:29
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0