Långa dagar

Nu har jag lite bråttom, men kände att jag ville göra en kort uppdatering.

Så jag blev sjuk sedan på kvällen medan jag stod och jobbade, på julafton. Efteråt skulle vi äta julbord och festa, men jag orkade inte vara med och gick istället in på mitt rum och grät av utmattning.

Dagen efter var jag ledig, så jag spenderade nästan hela dagen med att ligga i sängen och kolla på film, efter en fruktansvärd natt av feberfrossa och smärta.

Igår jobbade jag igen, för då mådde jag bättre och hade proppat i mig ipren. Och idag mår jag ännu bättre, så jag ska proppa i mig en ipren och gå in och jobba ikväll också. Och imorgon jobbar jag långpanna. Sjutton timmar. 
Det är tungt kan jag lova. 

Men jag har i alla fall åkt skidor idag i strålande sol och sedan suttit ute på terassen och solat lite. Det blir man glad av!  


Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter mysigt...

Sol värmer kropp såväl som själv, tihi. ;)

2009-12-28 @ 12:42:46
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: ansepanse

vad härligt med skidåkning och sol

kramar

2009-12-28 @ 19:38:08
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0