13:e februari


Idag är det fredag den trettonde...

Hemkommen från Stockholm, saknar det redan. Och imorgon är det "Alla hjärtans dag" - mest en meningslös påminnelse om att mitt hjärta inte är hos mig. Och för hela singelbefolkningen (som jag själv har tillhört tidigare år) är det mest ett slag i ansiktet och ett finger som pekar och skrattar: "haha, du är ensam".

Dock så är fjortonde februari en fin dag också, av två anledningar:
1. Man får en ursäkt att göra något lite extra fint för den man tycker om
2. Remina fyller år!!


Så ett stort grattis till Remina som fyller tjugo år om ca tjugo minuter! Wihoo, systemet nästa!
Systemet - för min del i alla fall - känns dock inte som ett enormt steg i min personliga utveckling. Men för all del, kommer kännas bra att kunna gå in och köpa vad jag vill ha när jag känner för det.

Jorå, så att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0