25:e februari


Och här sitter man igen, lika uttråkad som vanligt.

Johan har åkt hem till Stockholm nu för att få lite arbete gjort och tid hemma innan han återigen åker till Österrike. Men lite kompisar och familj har han i alla fall fått träffa. Hur dramatiskt nu det var, det vet jag ju inte. Han verkade inte speciellt traumatiserad i alla fall.

Och som sagt, så sitter jag här och har inget vettigt för mig. Sträckte mig i lårmuskeln på dansen i söndags, INTE kul! Och på NÅGOT vänster har jag dessutom lyckats sträcka stortån på motsatt fot. Så nu ser jag ut som en riktig krympling när jag rör mig. Lönen hade dock inte kommit in på kontot ännu. Inte så bra det heller! Den som ändå hade ett riktigt jobb... Och tjänade riktiga pengar...!

Kommentarer
Postat av: Remina

Stackars dig som har sträckt dig på ställen här och var. Hoppas det blir bra :D

2009-02-27 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0