Sara


Ännu en morgon. Jag har ju redan berättat för dig om hur den ser ut. Enda skillnaden med den här morgonen mot för alla andra, är att det är fint väder. Jag ska ju ändå sitta inspärrad i ett lager hela dagen, så mig kvittar det faktiskt.
Däremot efter jobbet ska jag på after-work med Sara. Det ska bli roligt. Ja du vet ju själv hur bra jag trivs med henne.
Du brukade säga att du tyckte om det så mycket, att vi umgås hon och jag.

Jag kan ju säga att hon inte är ditt största fan. Jag skulle nog snarare säga att hon tycker du är en jävla idiot och skulle vilja ge dig en rejäl smäll. Haha, hon är så rolig, för hon ger verkligen uttryck för vad hon tycker. Det är en fin egenskap, för då känner man att folk verkligen menar vad de säger. Vi är verkligen lika, hon och jag. Det är synd att hon snart flyttar ner till Helsingborg!!

Nej, nu är det dags att gå till bussen.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0