11:e juni


Jag hann knappt posta det förra inlägget för att börja känna mig mycket bättre. Ibland måste man nog helt enkelt bara få lufta/avreagera sig! Men jag tackar för de uppmuntrande kommentarerna, för de fick mig verkligen att må bättre :)!

Idag har jag, Bullen, Totte och Jennifer haft en riktig sommar-mys-dag trots att sommarvädret uteblev. Så vi har spelat kubb, grillat och spelat ett turkiskt spel som var mycket roligt. Och imorrn bär det för första gången (för mig i alla fall) av till Ullared. Jag har ingen aning om vad jag ska vänta mig, förutom låga priser, så det ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att det känns bättre =) Allt som behövs ibland är lite ventilation och uppmuntran. Att känna att man trots allt inte är ensam i världen hur illa det än känns! Hör gärna av dig, så tar vi en fika en dag =) Ha det bra! Kramar

2009-06-11 @ 22:41:08
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0