3:e juni


Idag har jag varit på den nästsista studentmottagningen jag ska på tror jag.

Det har varit tuffa dagar nu ett tag, massor av fest varje dag nästan :P. Somliga har det svårt här i livet.

Min tand är lagad! Den blev nog lite bättre nu än den har varit faktiskt! Bättre färg, mindre konstiga kanter. De är duktiga på Olskrokens folktandvård! Och gjorde faktiskt mycket lite ont att få den fixad. Däremot blev jag mer eller mindre dränkt i vatten som de skulle spola i min mun, men det är en annan femma.

Jag vill att det ska bli fint väder igen! Jag älskar att kunna ligga vid havet och sola och bada! Men nu är det bara två och en halv vecka kvar till Grekland! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0