9:e juni


Idag har jag och mamma varit på en föreläsning om vad man kan göra med sina pengar för att få ut mer av dem, t.ex. lägga dem i fonder, optioner etc. Det var hyfsat intressant men vi var egentligen mest där för att det ingick en gratis trerätters-middag. Och det var inte fel!

Det var trevligt att få sitta på en föreläsning, lära mig något nytt och bli lite uttråkad då och då igen dock! Så nu ser jag faktiskt verkligen fram emot att få plugga till hösten. Synd att jag inte har något kapital att investera någonstans bara!

Jag har ju länge varit lite sugen på att få tjäna ihop lite pengar i Norge så jag sedan kan åka och "se världen" lite innan jag börjar plugga "på riktigt" igen. Nu har jag fått nys om en förening som kan hjälpa mig med just bostad och jobb i Oslo. Det hade varit rätt nice till nästa vår kanske. Men vi får se hur läget ligger just då. Fylla i pappren kan jag ju i alla fall göra.

Snart dags att på allvar börja fundera på hur jag ska packa och vad jag ska ha med mig till Grekland. Det känns härligt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nejnej, självklart inte :) Blev själv plötsligt förälskad! Har inga bra skjortor alls faktiskt, så denna var perfekt! Snygg till både tights och jeans!Fanns dessutom i många snygga färger! Även om den var lite stor på mig även i minsta storleken så sitter den bra! Riktigt nöjd! :)

2009-06-10 @ 16:54:44
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0