16:e maj


Igår fyllde mamma år! Vi åt god mat och firade. Kanske bara en liten aning för mycket!

När vi hade ätit och fikat klart skulle bröderna in till stan, och på NÅGOT vänster blev det att jag också skulle följa med. Och innan jag visste ordet av var vi på Lounges där jag egentligen inte kommer in, och drack tequila.
Fråga: VARFÖR dricker jag tequila när jag VET att jag inte borde? 

Resultat: Jag gick från avenyn till svingeln (det är ganska långt för er som inte vet), och minns endast att jag tog mig den sträckan, inte själva gåendet. När jag kom hem åt jag upp salladen vi haft under kvällen, tvättade inte bort sminket och gick och la mig. Nu har jag hinkat i mig vatten men är fortfarande snurrig och lite illamående.

Mental note: Nej, nej, NEJ till tequila!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men hade du kul? Var det värt det? Det kan det ju vara ibland... :)



Sv: Jag tror inte det var grannen som punkterade den faktisk, men jag tänkte tanken... haha

2009-05-16 @ 15:27:17
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0