1:a maj


Nä i Burlöv centrum står jag ju inte längre. Så det var dags att skriva något nytt.

Remina har lagt ner sin blogg! Modern av alla bloggar känns det som. Under de senaste två åren tror jag det varit minst fem personer hon övertalat att börja blogga. Och den enda som fortsatte var väl kanske jag. Inte för att jag skriver om något särskilt intressant, jag tycker bara det är roligt att skriva något.

I övrigt var det valborg igår och en väldigt mysig sådan faktiskt. Det kom betydligt fler människor än jag hade räknat med, men det blev väldigt trevligt och enkelt ändå. Det vi gjorde var helt enkelt att se cortegen på kvällen, jag cyklade fram och tillbaka till stan som dagens träning :). Sedan grillade vi på uteplatsen bakom mammas lägenhet. Och jag fick faktiskt massa städhjälp för en gångs skull, så det tog inte så lång tid att bli av med allt vi åstadkommit när det väl blev dags att avsluta.

Och med det underbart varma och fina vädret vi haft ganska länge nu så var det egentligen en ganska perfekt dag igår. Och det är så vackert överallt. Nu är vi inne i maj, som är min favoritmånad. Det kan vara sommarvärme, det är alltid jättevackert och man har hela sommaren framför sig! Allt hade varit fullkomligt perfekt om Johan också var här.
Men jag hoppas på att jag får hälsa på honom om ett par veckor!

Kommentarer
Postat av: Remina

Haha! Söt du är, Morsing. Gudmodern av bloggarna! ;) Men jag tycker du ska fortsätta skriva för det är kul att läsa vad som händer i ditt liv och så. Hoppas vi ses snart igen! Pusspuss

2009-05-01 @ 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0