24:e maj


Här sitter jag nu på STS-kontoret i Bad Gastein - Österrike.

Tyvärr ska jag åka hem imorgon, och det känns inte det minsta roligt. Jag har haft en jättehärlig vecka då det faktiskt har varit riktig tropisk värme och soligt. Så lite brun har jag till och med blivit! Dessutom har jag försökt spendera så mycket tid som möjligt med Johan, vilket såklart har varit väldigt mysigt.
Det är jobbigt att sakna någon så mycket hela tiden :S.

I övrigt har jag varit på utflykt i omgivande trakter, ätit god mat och till och med fått för mig att jag skulle vandra upp för ett berg. Eh, ja, det var minst sagt jobbigt med diverse skräckupplevelser, men överlag blev jag nöjd med mitt infall, trots att benen skakade av utmattning när jag kom ner igen och en underbar träningvärk smög sig på.
Och jag har fått tillbaka mina pjäxor!! Min julklapp som försvann när jag var på kursen och jag aldrig trodde jag skulle få se igen! Men minsann, här stod de och lurade!

I övermorgon är jag hemma igen. Lucky me.

Kommentarer
Postat av: Miiqa

sv: Varför jag skulle ha dött är en ganska lång och komplicerad förklaring bakom, men i korthet handlade det om att jag i princip är helt oförmögen att visa känslor. Det gör att jag har svårt att bli trodd när jag mår dåligt och berättar det, speciellt inom vården. Till slut hade det nått gränsen där jag verkligen inte ville leva längre, eftersom det aldrig blev bättre. Och då försökte jag ta livet av mig hur många gånger som helst, men jag lyckades överleva varje gång. Hade jag inte fått rätt behandling till sist, så hade jag inte överlevt heller.

2009-05-24 @ 12:28:32
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0