28:e maj (29:e)


Nu har min födelsedag precis passerat.

Jag har haft en jättebra dag! Ganska fint väder även om det blåste mycket. Fått HUR mycket grattis-önskningar som helst, av i princip alla människor jag känner! Tittade på Jonas utspring och följde med honom i hans studentbil där han satt glad och viftande och skrikande - precis som det ska vara.
Sedan gick jag hem på mina egna två ben och gjorde väldigt lite fram tills det var dags för familjemiddag och tårtafika. Vin och champagne, mat som jag själv önskat och mys.
Premiärköpet på systemet hann jag också med! En champagneflaska att hänga runt Jonas hals. Fick grattisönskning av expediten på systemet också. Så trevligt :D.

Fick en film av Johan också som jag ser mycket fram emot att se! Blev så glad att han tänkt på denna dagen och skickat filmen till mig! Och så ringde han och gratulerade :D. Jättejättebra dag! Tack alla människor som gjorde den så lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0