6:e maj


Nu är det bokat och färdigt. Ingen återvändo, (varför jag nu skulle vilja ha det?).

Nu är det bara att hoppas att resan går smidigt och ingenting krånglar. För det är DÅ det blir problem. Det börjar med Göteborg-Frankfurt. 40 minuter på mig att byta plan! Frankfurt-Klagenfurt. Transfer, tåg: Klagenfurt-Villach-Bad Gastein. Krångel, men så värt det. Jag kan inte med ord beskriva hur det kommer kännas när jag väl är framme!

Hemvägen blir ännu krångligare. Bad Gastein-klagenfurt. transfer, flyg: Klagenfurt-Frankfurt, och sen ska jag sova en hel natt ensam på ett hotell, strax utanför flygplatsen! Dagen efter går planet från Frankfurt hem till Göteborg igen... Kommer hem 26:e maj.

Vilken sorglig födelsedag jag kommer ha i år. Och det är min tjugonde, den ska vara glad och jättebra. Jag kanske inte borde förutsätta att den kommer vara sorglig i förväg. Men redan nu känns den som en besvikelse. Så jag betvivlar att själva dagen kommer bli så mycket bättre.

Men jag får sluta klaga så mycket i min blogg. Å andra sidan, bättre att klaga här än någon annanstans. Folk kan i alla fall välja att inte läsa. Jaja. det börjar bli dags att sova nu. Matilda är hemma från Norge nu i alla fall! Yay :)! 

Kommentarer
Postat av: Foki

sv: Tack så mycket! ^^ Det var trevligt att höra.



Ah, så du jobbar inom reklambranschen! :) Coolt jobb. Jaa, jag älskar Nokia 5800. Ska nog köpa en egen snart.



Kram!

2009-05-07 @ 16:34:54
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0