7:e maj


Jag kom på en så rolig idé! Jag ska inte säga till Johan att jag har bokat. Frågar han inte om det så borde det gå. Jag KAN nämligen inte ljuga, det är helt omöjligt. Så jag får hoppas att han inte frågar.
Tanken var i alla fall att han inte ska veta att jag kommer. Jag dyker ju upp mitt i natten och Johan sover gärna ganska tungt, så då skulle jag kunna smyga in och lägga mig bredvid honom, och när han vaknar upp får han världens chock!
Det hade varit grymt roligt :D.

I övrigt var jag på bio idag med lall. Såg "the haunting in connecticut". Den var riktigt riktigt obehaglig! Men bra. Men blä. Jag har svårt för sådant nu för tiden. "hoppa-till-skräck". Jag har alltid haft svårt för det, men älskade att titta på det förr. Det är jobbigt när det är verklighetsbaserat också. Det är svårare att skjuta det ifrån sig då. Fast just nu känner jag mig lugn. Får se hur det blir när jag ska sova...

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Haha, vilken rolig idé :D Jag klarar inte heller av skräckfilmer längre, men det finns ju mycket annat att se istället!



sv: Kan du inte ge några tips på vad du brukar göra med dina sims-gubbar?

2009-05-08 @ 07:16:28
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, vad mysigt! Det är det bästa som finns!

Jag lade ut en nyckel till Henke en gång, så kom han hem hit vid nio, och kom ända in i mitt rum utan att jag vaknat, så när jag väl vaknade så stod han i mitt rum. Det mysigaste på länge! Hoppas att det fungerar!

Kramar

2009-05-08 @ 12:03:52
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Remina

Haha, det hade vart grymt om du gjorde det! :D Han läser väl inte din blogg va? Hehe ;)

2009-05-08 @ 12:15:56
Postat av: LINDA

Sv: Ja Depache är underbara! Enjoy the silence var den första låt som jag gillade och sedan började jag intressera mig för att lyssna på andra låtar med dem och nu kan jag verkligen inte besämma vilken som är bäst längre, alla deras låtar är grymma. Jag vet inte om jag ska till Arvika än, hade gärna åkt men det beror på om jag ska jobba och om det kommer finnas biljett kvar (har inte köpt biljett än...)

2009-05-08 @ 13:16:49
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Haha! Hoppas det blir lyckat!!



Hamnade här efter att ha läst din kommentar på Miiqas blogg. Tyckte din beskrivning av hur du gjorde med sims va kul!! :D

2009-05-08 @ 21:08:34
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0