Dagens lärdom

Och så har då även jag fattat hur man skaffar den där "lägg till på bloglovin"-knappen.

Och nu är det onsdag. Ännu en dag av kvällsjobb på gymmet. Det är så märkligt det där, att just när man ska dit och påbörja sitt skift, så känns det ganska motigt. Trots att jag trivs på jobbet och jag vet att det går så fort varje gång. Innan man vet ordet av är skiftet slut och det är dags att gå hem.

Och man känner en sällsam känsla av tillfredsställelse när man kommer hem efter att ha jobbat. Man har tjänat pengar och gjort någon nytta.

Och ändå känns det tungt just när man ska gå dit. Varför?

Det lutar åt att det blir ett "sista minuten"-tåg upp till Stockholm igen på fredag. När jag tittade på sista minuten förra fredagen kunde man få åka ett X2000 tåg för 300 :-. Det var ju kul att jag upptäckte det först nu!

Man lär sig något nytt varje dag...

Kommentarer
Postat av: Carolinn

Jag följer dig på Bloglovin nu, Morsing ;)

Förresten så trodde jag att X2000 var mycket dyrare! Toppenpris för ett sånt snabbt tåg :)



Jag har haft den sedan februari "bara". Så inte alltför länge kanske. :) men jag tycker att det är ett bra tidsfördriv. Och det roligaste är om ens vänner läser och att man kan läsa deras. Man får lite med pejl på vad alla gör :)

2009-11-04 @ 13:28:09
URL: http://linntaastic.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ha så kul i Stockholm isf! =)

2009-11-05 @ 12:40:53
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0