Det här med bilar...

Puh, så lyckades jag komma in till slut. Blogg.se var extremt segt nu på eftermiddagen/kvällen för mig.

Och som jag trodde, den där tunga känslan, väl en gång ute, skulle lindras en aning. Delvis gick den liksom över lite av sig själv. Sedan är det ibland bara småsaker som behövs för att man ska känna sig bättre igen. Att någon hör av sig och vill ses. Eller att man får prata av sig lite via telefon. Och naturligtvis bloggkommentarer ;).

Det var inte alls något sådant jag hade tänkt skriva om dock. Tänkte egentligen mest berätta om när jag skulle tanka bilen idag och kände mig lite lätt dum i huvudet.

Först fick jag inte upp tankluckan. Men efter mycket om och men insåg jag att bilen alltså inte fick vara låst för att den skulle gå att öppna. Sedan skruvade jag och skruvade åt alla håll och kanter på tanklocket, men det ville inte öppnas! Så jag blev tvungen att fråga en förbipasserande man om han visste hur man skulle göra.
Han gick fram, skruvade lite lätt på locket, och vips så var det av. Jag lovar att den planerade det så!!!!
Han hade lite svårt att hålla sig för skratt, och ja. JAG SKRUVADE FAKTISKT ÅT ANDRA HÅLLET OCKSÅ!!!!


Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

jamen, det betyder ju inte att JAG förespråkar det.

jag skrev texten med ironi, som man SER om man läser den ordentligt... :<

2009-10-09 @ 01:34:54
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tanklock som planerar onda hämnder är smått irriterande ibland..

2009-10-09 @ 09:09:44
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Takai

svar;

ja, det är synd, men grisar är ju så söööta :3 <3

2009-10-09 @ 14:21:11
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

När man är ung får man lov att spela "ung och dum" och män älskar att hjälpa en, när man börjar bli gammal får man spela "dum gammal tant" och män älskar att hjälpa en. Det är mellan 30 och 40 det är ett problem att få en hjälpande hand. :D

2009-10-09 @ 15:26:15
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0