Bekymmer

Hm, fick en kommentar på förra inlägget som gjorde mig lite bekymrad.
Till Lillamojan om du dyker upp här igen: Jag har ingen aning om vem du är och har aldrig skrivit till någon att de överdrivit något på sin blogg. Synd att du inte länkade så hade jag kunnat skriva detta direkt till dig istället för ett nytt inlägg!

Jag blev dock lite bekymrad nu för att detta skulle innebära att någon använt sig av min bloggadress när de skrivit en kommentar till någon annan. Varför någon skulle göra så vet jag inte, men ibland är jag lite oförsiktig med den här "kom-ihåg-mig" knappen när jag kommenterar, även på andra datorer än min egen, så det kan ju vara någon som inte brytt sig om att ändra.
Tråkigt i alla fall om någon skriver något dumt och så är det min adress som dyker upp.

I övrigt är det en gråmulen lördagsförmiddag här i Lund, sista helgen här innan jag åker upp till Göteborg igen. Ska faktiskt bli lite skönt att komma hem igen :).

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det har hänt mig ett par gånger att jag har fått kommentarer som verkar jättekonstiga. Det är nog fel på vägen..

2009-09-26 @ 13:45:29
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Det har hänt mig ett par gånger att jag har fått kommentarer som verkar jättekonstiga. Det är nog fel på vägen..

2009-09-26 @ 13:45:39
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Oj, jag har visst spammat dig här ovanför! :D

Sv: Så är det nog. I din kommentar hos mig kom inget namn etc upp nu, men letade upp dig på Bloglovin igen, har ju precis varit här inne. :D

2009-09-26 @ 13:58:23
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vissa människor skrämmer en lite.. :S



SV: Slår vad om att du fotar betydligt bättre än mig redan nu. ;)

2009-09-26 @ 18:59:22
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: lillamojan

nej de är ok, de har hänt mej oxå de är såååå störigt

lillamojan

2009-09-26 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0