Buss, tåg, buss, tåg

Hemma igen!

Det har börjat kännas som att jag knappt gör annat än sitter på bussar och tåg hela dagarna! Det ska bli riktigt skönt att ha avstånd som jag kan promenera till imorgon, så jag ska nog passa på att promenera mycket.
Positivt med allt resande dock är att jag verkligen fått passa på att läsa en hel del!

Just nu läser jag Karin Alvtegens bok: Svek. Den är så otroooligt bra!! Den kvinnan kan verkligen skriva alltså. Dock skriver hon fruktansvärt deprimerande böcker. Men man fastnar i dem så totalt att man helt enkelt väljer att ta den smällen. Jag kan definitivt rekommendera den!

Jag läste dessutom igenom Metro idag och såg en reklam, att de söker hårmodeller. Vilket alltså innebär att de klipper och färgar ens hår gratis. Dessutom får man hårvårdsprodukter värda 600 :-. Jag hade ju ändå tänkt klippa mig, så det verkar ju vara en gyllene chans att få det gjort, gratis! Gratis är gott, som man säger.

Idag har varit en lååång dag. Och imorgon ska till gymmet och prata med dem. Så det börjar bli dags att "tänka på refrängen"!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Karin Alvtegen är ju jättebra! Läste hennes "Skam" för något år sen. Fascinerande bok.



Kan du inte söka som hårmodell och be om crazy cut? ^^

2009-09-10 @ 10:34:02
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0