En ny morgon

God morgon till er alla!

Febern håller i sig, men den håller sig på en låg och lite lagom nivå. Vilket inte brukar vara fallet när jag får feber, så jag är tacksam.

Idag ska jag se om jag äntligen kan komma iväg till frisören. Och så ska jag fortfarande städa och diska. Och tänkte börja skriva en novell att lägga ut på bloggen, som utlovat. Nu har hösten dessutom satt igång på riktigt! Så nu är det vantar och sjal som gäller. Dessutom har jag sett en så otroooligt snygg trenchcoat på H&M som jag vill köpa...




Förresten hörde jag från någon att de har börjat julskylta på IKEA nu! Nog för att jag gillar julen och alla ljus och allt sådant, men att börja innan det ens hunnit bli oktober är väl kanske lite insane?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser framemot novellen! XD

2009-09-30 @ 12:57:25
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0