From Dusk til Dawn

Första filmen för kvällen - From Dusk til Dawn.

Jag minns verkligen hur fruktansvärt jätteskakad jag blev när jag såg den filmen någon gång i åtta-nioårsåldern. Så pass att jag faktiskt mindes det allra mesta än idag. Jag har bara sett den en gång, men jag visste precis vad som skulle hända härnäst och hur monstrena skulle se ut nu.

Vilka mardrömmar jag hade om den här filmen! Och sådan otrolig skillnad att se den idag. Den är ju mest humoristisk. Otäck är den ju egentligen inte direkt. Men det är verkligen sjukt hur man kan se allting på ett sätt när man är liten, och se det helt annorlunda när man blir äldre!

Bra är den i alla fall! Och vid min själ - den där George Clooney har då alltid varit en riktigt snygging!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo, det är lustigt hur allt kan förändras under några års tid.



SV: Jag förstår precis. ;)

2009-09-12 @ 23:02:37
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: M i c k a

From dusk to dawn är ju awesome :D så jäkla skön film, den ska jag nog banne mig dra på ikväll. tack för att du påminnde mig :D

2009-09-14 @ 01:10:14
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0