Hoppsan

Jag har varit ganska produktiv idag faktiskt...

Jag har varit inne i stan och lämnat in mina stackars sargade favoritskor, i hopp om att skomakaren ska kunna rädda dem. Bara att hålla tummarna.

Sedan har jag beställt en tid hos frisören, mycket välbehövligt... Jag har pluggat lite inför intervjun på fredag och jag tror faktiskt jag har informationen ganska färdig i huvudet. Dessutom köpte jag köttfärs på affären och gjorde tillräckligt för att föda en hel armé. Så nu är kylskåpet och frysen fulla med det.

Och tja, det verkar som att jag ska åka till Norge på söndag trots allt... Haha, jag som egentligen hade tänkt mig att jag nog inte skulle göra det. Menmen... ett äventyr! Det är ju alltid kul.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Damen är helt klart uppåt! Vad trevligt! Vart i Norge skall du, hur länge och vad göra? Jag är lite nyfiken av mig.. :D

2009-09-02 @ 16:18:38
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Matilda

Skitroligt ju sofia:D

2009-09-02 @ 17:54:51
Postat av: Egoinas mamma

Vad roligt! Ha kul!! Skall du ut och äta kan jag rekommendera Dinner restaurant i Stortingsgaten (om de nu fortfarande håller till där). Säg inte att du vill ha en bärs!! (Betyder bajs - :D) Berätta för mig sen? Jag växte upp i Oslo.

2009-09-02 @ 21:52:45
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0