Knep och knåp

Ackack, dåliga nyheter!

Det blev ett nej - denna gången. Så jag deppade fem minuter över det, sen bestämde jag mig för att nähej, då var det inte tänkt så. Jag är inte den som låter mig nedslås av ett litet nej!

Istället kan jag åka på en utbildning den nionde september, som kommer generera en del pengar, och pengar är aldrig fel. Dessutom har jag en ny intervju snart, för ett annat företag. Och säger de också nej, ja då var det väl inte skrivet så helt enkelt.

Jag har deppat tillräckligt för ett helt år, så en mindre arbetskris är inget jag tänker bry mig så otroligt mycket om. Trots allt var det en fin dag också. Jag hade en härlig stund för mig själv ute på balkongen då jag lyssnade på musik och läste en bra bok. Sedan åt jag min middag där ute i solen också.
Efter det åkte jag ner på stan och träffade Totte och Remina på Vasa Viktoria (en uteservering). Vi pratade och hade det mysigt, och så ringde Stefan!

Jag hade bestämt mig för att idag skulle jag prata med honom. Och så ringde han istället. Och frågade om jag skulle med till Norge i helgen. Jag är sugen på det, något annat vore att ljuga. Men jag har intervju på fredag och tjugoårsfest på lördag.

Teorin om att allt alltid ska hända på samma gång, är verkligen så sann som den var sagd. Jag sa ju det. Udda vecka. Imorgon ska jag träffa Ida :).

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Norge är kvar när det passar bättre för dig. Norge är ALLTID kvar! :D

2009-09-02 @ 06:29:58
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Skitbra att du tar det på rätt sätt! =)

2009-09-02 @ 11:33:01
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0