Tålamod

Idag är det första september.

Solen strålar och jag är uppe i en skaplig tid. En lång promenad är nog på sin plats. Av flera skäl.

Bland annat för att jag väntar på ett stort besked idag. Nu är det ju så att hon skulle meddela "runt" 1:a september. Inte nödvändigtvis 1:a september. Men jag aaaaaaaaaaaavskyr att vänta! Så jag hoppas så otroligt innerligt att jag får höra något idag, så jag slipper vänta och fundera på saken mer.

Ja eller nej. Allt jag behöver höra. Och så får jag planera om mitt liv runt det beslutet. Personligen tycker jag det borde bli ett ja. Jag förtjänar ett ja och de skulle inte få ångra sig. Men det är ju svårt för dem att veta på förhand.

Så här kan jag ju inte bara sitta och vänta. Nu blir det till att ta en långpromenad, fixa lite saker inne i stan, och får jag inget ja eller nej idag så får jag väl vänta ännu en dag eller två. Suck.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har rätt; du förtjänar det! Och det är mer synd för dem än för dig om dem inte inser det...

2009-09-01 @ 12:25:29
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Jag ska hålla tummarna för ett ja!



sv: Jo, jag ska ta och prata lite med sloken, haha :D

2009-09-01 @ 12:36:07
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Men nu blir jag ju nyfiken!! Jobb eller vad?? :D (Och så är jag så glad då det känns som att du är gladare!! :))

2009-09-01 @ 15:10:33
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0