Långfredag

Fredag, och här i Stockholm har det varit underbart hela dagen!

Jag och Stefan har varit på långpromenad, via Valhallavägen, över Gärdet bort till Djurgården, vidare till Norrmalmstorg och Östermalm. På Östermalm plockade vi upp våra biobiljetter till Alice i Underlandet 3D som vi ska se ikväll! Ska bli riktigt mysigt.

Från Östermalm gick vi tillbaka hem till Stefan och tog en sväng förbi Ica där vi köpte påskgodis till mormor samt ingredienser för laxpasta, som Stefan nu står och lagar som bäst.
Stefan sköter nämligen maten, och jag sköter med jämna mellanrum disken. Lite som ett 50-talspar.

Och imorgon tar vi tåget till mormor.





Någons gamla julgran låg bredvid ett säkert vårtecken: en flock snödroppar

(Även krokus skymtades några meter längre bort!)







Vi satte oss och solade en liten stund i hamnen...


Glad påsk till er allihop!

Kommentarer
Postat av: Tigris

Jag har aldrig gillat Alice i Underlandet ... men kom att se den nu i 3D och den var ... väldigt bra! Hoppas ni har samma upplevelse som jag!

:)

2010-04-02 @ 21:55:53
URL: http://tigrispredikantan.blogspot.com/
Postat av: Em

Vad roligt att se bild på dig!! Låter som att ni har en bra arbetsfördelning om du lovar att du enbart diskar IBLAND! ;D

2010-04-03 @ 11:24:54
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Amanda

Glad påsk! =D

Och den filmen är underbar.

2010-04-04 @ 17:15:43
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det var en intervju för SOLO :) handlade om vikt och kroppsideal osv. sjukt kul att vara med om liksom! Bli sminkad o fixad och fotad av en riktig fotograf! Och coolt med en tidning där jag är med liksom :D



Det var jättekul där, vi tog de mest lugnt - shoppade, åt gott, badade jaccuzzi och sådär!! Himla härligt att bara åka bort lite också!



Funderar du inte på att flytta till Sthlm eller så då? Du har ju både släkt och nu pojkvän där menar jag :)

2010-04-20 @ 16:48:22
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0