Julklappsvimmel

Del I: Johan

Just nu sysslar jag med att försöka hitta den ultimata julklappen till min bror Johan (en av de absolut svåraste). Så vad gillar Johan? Låt mig göra en lista på de saker han uttryckt någon form av gillan för:
1. Golf
2. Filmer som är så dåliga att de blir roliga (men vilka detta är kan man förstås aldrig veta på förhand)
3. Fotboll
4. Spel som aldrig tar slut
5. Trance

Så, golfförrådet är uttömt sedan tidigare år, filmerna är som sagt svåra att veta vilka som blir bra, vad kan man rimligtvis köpa utom skräp som har med fotboll att göra? och de där spelen köper han själv...

Så nu vadar jag genom en hel uppsjö av musik som jag absolut inte har en aning om vad som är bra och vad som är dåligt och hoppas på det bästa... Jag har bestämt mig för två.

Härifrån kan man bara hålla tummarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0