Tristess

Imorgon har jag dugga 3 och sista veckan innan "jullovet" börjar.

Idag är det alltså söndag, och jag är oerhört uttråkad. Jag har pluggat lite till duggan men känner mig inte otroligt driven... Ska till gymmet vid tre men det är ju ett tag dit. Ska sätta mig och basta efteråt, dels för att det är trevligt, men också för att bara ha något att göra.

Jag längtar hem till Göteborg och familjen och vännerna. Tiden går just nu i ultrarapid. Jag är rätt säker på att en ledig dag ska kännas som en välsignelse. Mina har blivit mest såhär. Att jag bara sitter och väntar på att tiden ska gå. Finns säkert tusen saker jag skulle kunna göra. Men jag känner inte för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0