Lite ångest

Jag tillbringade gårdagen med att förslösa mina hjärnceller och imorgon har jag fysiktenta... Bra jobbat!

Det blir i alla fall enbart plugg och inget vino för mig idag. Fick till och med avboka min BodyCombat för att jag känner att jag kommer behöva all tid jag kan få... Säger jag och skriver ett blogginlägg. I vanlig ordning känns plugg som det minst lockande av allt.

Jag önskar jag kunde få göra tentorna från 1994 istället. Av någon anledning var deras tentor hälften så svåra som de vi får nu! Förklaring någon?

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Bloggen lockar mer än mycket annat! :P



Sv: Nä, ibland blir dem envisa och vägrar släppa vad dem hämtat, men med godis brukar det mesta gå - eller så får man vänta ut dem :P

2011-02-06 @ 15:51:12
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: ansepanse

det kan jag inte svara på :) håller tummarna för dig imorgon

kramar

2011-02-06 @ 21:47:59
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0