Field Below

Det är fredag igen, och jag har gjort mig en gosig caipiriñha (om det är så det stavas) att smutta på! :)

Idag känner jag mig allt nöjd med mig själv. Jag har zumbat, städat hela lägenheten, dammsugit (dammsugat??), och gjort en fruktsallad som vi ska äta till efterrätt! Dessutom var jag duktig på mitt prov igår, även om jag är osäker på om jag var A-duktig...

Och en annan sak som förgyller dagen... studiebidraget!! Tänk att varje gång det kommer, sitter man på undergångens brant (mer eller mindre). I ett par veckor nu har jag kramat varje slant, pressat ur det sista ur varje tub med tandkräm eller kaviar eller ansiktstvätt. Tackat nej till fika och lunch och utekvällar.

Men nu är det här och man är kung för en dag igen!

ps. Jag och Stefan har blivit helt sålda på "Vem vet mest?" på tvåan... Stefan skulle egentligen ut en sväng med sin klass idag, men istället stannar han hemma med mig och myser och tittar på programmet. Ah yes - seniorlove!



God helg!! (Jag måste säga att denna drink är mycket trevligare i verkligheten än vad den ser ut på bild...)

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Skönt med pengar innan helgen - själv får man vänta tills på tisdag :S



Sv: Ja, det är en speciell känsla när man tappar kontrollen helt över bilen! Och vi körde ju inte alls fort på vägen heller! Kanske runt 25 km/h

2011-01-21 @ 19:07:03
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Ellis

Haha jag har sjukt svårt för den drinken för de ser så äckligt ut - ja har dömt utan att smakat! :D



sv: Ahaa I see, ne zumba är inget för stela mig! :D

Jag har alltid varit anti leksaker - aldrig gillat de som liten men de var för jag såg på chuckie som en liten skit och blev dörädd för alla leksaker - pappret var min bästa vän-

2011-01-22 @ 04:01:58
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: diana

Vad innehåller den? Drinken alltså.

2011-01-22 @ 18:32:31
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: ansepanse

hahaha - jag tycker också om Vem vet mest, då klarade du av tentan då :)

kramar

2011-01-22 @ 19:29:21
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0