Teknikens under

HEJ,

usch vad jag uppdaterar dåligt. Det blir lätt så när det är mycket på en gång. Stockholm var härligt, ungefär 10 grader varmare än här, strålande sol varje dag och massor av härliga upplevelser.

Men nu jobbar jag igen, och cyklar mina mil fram och tillbaka varje dag. Och vet ni vad? Folk har INGET trafikvett. Man får vara glad att komma fram levande varje dag.

En av dagens mest underhållande konversationer (mellan mig och mamma, ni kan kanske gissa vem som är vem):
"Min nya dator var jättekonstig. Först dök det upp massor av program som jag inte kunde stänga ner, sedan började den tjata om att den inte hade något batteri kvar!"
"Ja, men då får du väl ladda den då."
"Måste man ladda en bärbar dator?!"
"... Ja."

Någon minut senare:
"Men sladden sitter ju i!"
*utan att titta* "är det den vita sladden?"
"Ja!"
"Det är internetsladden det."

Åh kära mamsen! <3 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Det är inte lätt med all teknik idag!



Jag minns fortfarande när jag köpte min första bärbara dator för många år sen.



Jag tittade på den och min facit-skrivmaskin och undrade om inte skrivmaskinen ändå var bättre :P

2011-06-15 @ 05:26:26
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: ansepanse

hahaha - vilken härlig mamma du har och var försiktig när du cyklar omkring i göteborgstrafiken

kramar

2011-06-15 @ 21:24:39
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Hihihi. :P Inte så lätt alltid. :P



Ja, det var trevligt på Strömsholm. :)

Exakt, man får ta vara på det fina vädret. Nu har jag 5 pass kvar tills jag har semester. Sen ska jag njuta ordentligt! :D

2011-06-18 @ 18:50:58
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0