72672 igen

Vet inte om någon minns inlägget jag gjorde om ett konstigt nummer som skickade erbjudanden om modelljobb och sådant. Ville bara passa på att tacka statist.se för att de tittade in och berättade att det i alla fall inte var dem som skickade.
Och till Damon om du tittar in här igen så fick jag också det där att de erbjöd mig 25000 kr, vilket är fjärde sms:et från nummer 72672. Svarade inte på det heller och har fortfarande inte fått reda på vad det skulle kunna vara för några som skickar.



Annars idag har det varit ytterligare en underbar dag med massor av sol. Nu håller jag och hjärtat på och tillagar meze till kvällsmat. Fortfarande inget svar från Karolinska ännu!

Kommentarer
Postat av: ansepanse

obehalgit med sådant där, men svara för allt i världen inte på det. jag håller tummarna för dig vet du

Sv: nej. alltid är det ju inte uppskattat att få reda på att det finns fler syskon, men det här känns bara bra

kramar

2011-05-10 @ 17:30:14
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Jag minns att du berättade om det innan. Låter verkligen obehagligt!! :S



Testa och SMSa 118 100 eller nått och fråga vilka som har just det numret!



2011-05-10 @ 21:04:30
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Sandra

Instämmer helt med det du skriver också... Fick lite tid att tänka och inspiration till att skriva när jag var bortrest och ensam. Skönt faktiskt!



Sv: Vilken är din plan b då? Oscar heter min kompis, rätt kort och mörkt hår, men jag antar att det var många som var där och gjorde provet, så det är svårt att känna igen någon! Hoppas att det går bra iallafall!

2011-05-10 @ 21:20:58
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Sv: Det hela är mycket märkligt :/



Ja, jag har ju skaffat en fyrhjuling, så nu är det fara å färde för omgivningen! :P

2011-05-13 @ 23:08:51
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0