10:e Oktober - 2011

Idag är det en gråmulen och kall måndag.
Och idag kliar det i mina fingrar att få köpa något! Jag vill köpa nya skor, ny vinterjacka (för min höstjacka är helt klart inte tillräckligt varm, upptäckte jag idag... eller så får jag klä på mig mössa och vantar också... och kanske en varmare halsduk... fast det känns för tidigt för det!) och festkläder.
Och när det dyker upp lite annonsreklam vid sidan om facebook eller andra livsuppehållande sidor, får jag aktivt hindra mig från att gå med på något meningslöst erbjudande som dock låter jättebra för stunden. Dagar som dessa borde man ha skygglappar.

Dessutom kan jag inte bestämma mig för om jag orkar gå iväg och träna senare eller inte. Jag har också en brinnande känsla av att jag borde plugga, men jag har egentligen inget att plugga på. Tentan förra veckan som fortfarande ligger och spökar kanske?

Imorgon är det tisdag. Veckans avgjort tråkigaste dag. Men sen blir det onsdag och så börjar trivsel och mys-kurvan stadigt gå uppåt igen :).

Hoppas det kommer lite snö snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0