Frust

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ibland känns det som att jag bara står stilla på en plats och stampar!

Efter genomgång av mina provsvar på det nya högskoleprovet så visar det sig att jag som vanligt gjort en hel bunta slarvfel pga tidspressen. Jag har inte läst frågorna ordentligt och därför missat att skriva rätt svar trots att jag visste det!!
Procentuellt sett, om normeringsvärdena kommer bli ungefär samma som vanligt, så ligger jag fortfarande på 1.6, vilket i så fall blir tredje gången jag får det.

Om jag inte kunde bättre skulle jag inse att "okej, det är där jag ligger". Men jag gör så jävla många slarv varje gång. Jag skulle lätt kunna ligga på 1.9 - 2.0, men jag klantar till det varje gång. Åh jag blir så trött på mig själv!!

Om några veckor får jag det svart på vitt. Tills dess är det bara att förtränga det och gå vidare med sitt liv. Men jag är så trött på att inte leva upp till min potential...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0