The Cranberries

Sitter och lyssnar på lite Cranberries i mina unkna träningskläder.
Aldrig direkt lyssnat på dem förut, men hört talas om dem och nu ca sju år senare är en av deras låtar med på ett av mina spinningpass och jag fastnar totalt för den låten! Så nu kikar jag igenom lite "best of" - och de är riktigt bra! Coolt irlandsband, inte att förväxla med the Corrs!!

För övrigt segade jag mig iväg till pilates halv åtta ikväll och la märke till vad snabbt det blir mörkt nuförtiden! Är rätt säker på att ljuset började dala redan vid femtiden! Har det blivit så illa allaredan? Stolt att jag kom iväg i alla fall, för jag var otroligt osugen!

Nu ska jag duscha!


http://www.youtube.com/watch?v=Yam5uK6e-bQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0