16:e januari 2012

En kall januaridag och det är slaskigt och halt ikväll.

Därför blev det i slutändan ingen Runday idag, vilket känns lite trist när man inte orkade sig iväg, för det känns alltid så härligt att komma tillbaka efteråt!

Men för tillfället har jag glömt min springjacka och mössa i Göteborg och jag fryser redan nu. Ska ta mig en värmande dusch istället.
Jag ser fram emot när det börjar våras och man kan springa i solen utan jacka och utan att frysa! Det känns långt just nu, men det är det ju faktiskt inte.
Om två ynka månader kan det lika gärna vara femton grader och sol!

Och hela sommaren kommer jag få maaaassor av sol för då åker jag till USA :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0